Känns nästan som vår

Det milda vädret är verkligen skönt, det ger starka vårkänslor. Åh så jag längtar till våren! Det är min absoluta favorit årstid. Det fyller mig med ny energi och motivation efter en mörk och kall vinter. 
Jag brukar lätt bli deprimerad på höst/vintern , extra känslig och försämrat självförtroende och självkänsla framförallt omkring annat folk.Detta år har vart extra svår pga alla stora förrändringar i mitt liv.
 
Men så kommer våren och jag blir som en helt annan människa. Helt otroligt egentligen. Nu börjar jag känna att det är påväg åt rätt håll och förhoppningsvis blir det en lika fantastisk vår som alltid.
 
Längtar tills vi kan fortsätta utveckla gården. Det ska bl.a byggas en till box i stallet. Vi ska fixa nya land till grödor och växthus.
 
 
Rundcorallen är nästan klar men behöver lite mer grus sen hoppas jag på någon ridplan framöver. Vi ska uppgradera hagarna som behöver lite omsorg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0