Mars

Nu är vi inne i Mars och snart är det dags för en föreläsning jag ska på , Motverka hästens skevhet genom rätt träning med Annika Keller på Ridakademi norr.  Det blir andra turen för mig dit, ska verkligen bli intressant. Återkommer mer om det efter jag varit där
( lånade bilder på Annika keller)
 
När jag väl är i Umeå området så ska jag hälsa på bästvännen Madde som jag verkligen saknar. Hon har som jag nyligen flyttat till ny koja så ska bli roligt att se hennes nya hem. 
Hon kommer samma vecka och hälsar på mig vilket ska bli lika trevligt ! 
 
 
 
Allt går bra med Knappen men klart vi har våra stunder när kommunikationen brister men då börjar vi bara om från början och funderar vars det blev fel så kommer vi på rätt spår igen. Väntar otåligt på sadeln, den bör komma snart :) längtar också tills snön försvinner så vi inte blir så begränsade och kan börja leka mer igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0