Min tur för magsjuka

I Söndags arbetade jag som vanligt och det gick bra, lite trött pga dålig sömn men ända kände jag mig relativt bra den dagen, något som tvärvände efter min lunchrast då jag blev riktigt illamående och var tvungen att åka hem. Halvvägs in på Grundsjövägen vände sig magen ut och in, tur jag var snabb på att stanna bilen och öppna dörren, efter det ja vi alla vet hur det går till. Det var en historia i sig att bara gå ut för att ge kaninen mat och vatten...men det gick, hur sjuk jag än är så släpar jag mig ut för att ge djuren det dom behöver.
 
Idag börjar det blir bättre och klarade äntligen av att stå upp utan att behöva kräkas direk, tungt på förmiddagen men efter lunch kändes det betydligt bättre i kroppen.. tack vare lite mat och Treo för musklspänningarna och även uppiggande eftekten . Kände att jag måste ut till hästarna, det är dom som får mig att må bättre och bli piggare .Tog Knap till Corallen för att hitta på något enklare men kände att varken hon eller jag riktigt hade ork att göra det idag så gick en kort bit med henne och hoppa sedan upp så fick hon skritta en "knattetur"
Nu är det bara lite illamående kvar men mest trött/slö, muskelspänningar och huvudvärk men hoppas det avtar tills imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Emelie Ida Öberg

2017-02-14 @ 18:03:19
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0