Redo att gå tillbaka till vardagen

 
Grönt nu!? Helt otroligt, förra året samma tid hade vi så mycket snö så kängorna
släpades under snön när vi var ute i skogen.
 
Fick lite bilder på mig och Knap, unikt tillfälle som jag måste se till att det
sker oftare, var så smidig att jag plocka med kameran och la den i sadelkammaren
innan vi for ut så var bara för mig att hoppas på att syster var kvar henna så jag
kunde ringa och leja henne precis när vi hade 5 min kvar hem.
 
Jag är glad att jag började må bättre till efter lunch så kände att det var läge
att satsa på att komma ut på tur. Risig känner jag mig och det syns men värd alla gånger att ta sig ut.
 
Är redo att gå tillbaka till vardagen och hoppas att magsjukan håller sig
borta ett bra antal år eller gärna förevigt tack.
 
Trött och nöjd Knap efter skogsturen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0