Trött Måndag

Ren vilodag idag innan jobbet, både för hästarna och mig. Jag, katterna och Bobbo vilar och ser på Twilight.
 
 
 I lördags for jag, Knap och Docken på en långtur, vi tog två helt nya vägar ena var Knappens intiativ och hon såg så gilttarnde ut i ögonen så självklart tog vi den hon så nyfiket väjde åt, vilket visade sig vara ett bra val, fantastiskt ridväg och det är alltid roligt och spännande med nya turer.
Söndagen tömkörde jag Knap med lokselen och släpa lite smågranar och sly bakom henne, nu vet jag att hon inte har något problem med det då vi har miljö tränat med bla släpande träd tidigare. Jag ska nu tillverka ett par enklare draglinor och så småningom börja dra däck, fodersäck och mindre träd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0