Balsam för Själen

Det är mäktigt vilken helande kraft djur har, jag vet inte vad jag hade gjort utan dessa underbara djur. Idag har det verkligen vart extra balsam för själen, jag har inte varit på topp och behövde verkligen helas och höja mitt välmående. Djuren känner på sig när man är ledsen i själen och vill hjälpa en igenom det med hela deras hjärta. Knappen , Bobbo&Jerry, Faith&Peyton, Måns&Jenna alla hjälper på deras sätt.
 
Vissa orkar inte göra något när man är tung i själ&kropp men jag måste ut till stallet för att må bra. Vissa behöver prata med andra personer, jag behöver prata med min häst och hon lyssnar, hon kanske inte förstår varje ord men hon känner att man behöver stöd och tröst men även få en på bättre gladare humör.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0