Hästar och färger

Något som jag tycker är smått roande och roligt är att varje individ får sig en egen färg, huvudsakliga färg för utrustning. Det kanske bara är jag vi vår grupp på gården som tycker detta men det är desamma, jag tycker det är kul Här kommer bilder på alla hästarna och så ska jag berätta deras färg som jag tycker passar vardera häst, de flesta är det ägaren/fodervärd själv som tycker den färgen eller som hästen haft i flera år
 
Knap-
Knappen har Lila och plommon (lila nyanser) lite mot vinröd + brun,mässing/guld och natur

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trixi Bell-
Trixi har Aqua + Svart och silver


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Harry-
Harry har rosa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Leon-
Leon har Limegrön
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Docken-
Skogens gröna, grön mot mörkgrön som granbarr
 
 
 
 
 
 
 
Excellent-
Exet Röd (f.d blå)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Princess Emma-
Nya tillskottet i flocken vet jag inte.. Får se vad ägaren kommer välja.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Kul & lite annorlunda inlägg!

2017-01-25 @ 15:27:33
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0