Bokat för lektioner på hemmaplan

Nu är det spikat, Sandra (Ridutveckling) kommer komma och hålla lektioner här hemma i Djuptjärn. Vi är fyra deltagare än så länge och det blir kombination av teori och praktik. Trevligt att vi är ett gäng så blir det en heldag för oss och även möjlighet att diskutera tillsammans.
 
Sandra är instruktör i Kraftskapande Ridkonst, som nämnt tidigare har jag ridit tre gånger för henne tidigare, lånade då hennes häst Brage om jag kommer ihåg namnet rätt (^^) 
 
Jag behöver lite hjälp i med ridkonsten som jag vill fortsätta utveckla, just nu står det still och jag behöver lite hjälp att komma vidare. Först och främst kommer jag att arbeta från marken vid lektionerna både med Knap och Trixi, sedan uppsittande. Vi sätter igång i April och jag bokade även en Söndag i Maj, förhoppningsvis kan vi få till ett träningstillfälle en gång i månaden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0